Zwroty i reklamacje

Bez stresu, szybko i wygodnie

Masz 14 dni na zwrot zamówienia i przez 24 miesięcy od zakupu możesz zgłosić reklamację - jesteśmy tu, żeby Ci pomóc.

Zwroty

Chcesz zwrócić zamówienie?
Nie ma problemu – to się zdarza 🙂
Masz na to 14 dni od daty otrzymania paczki.

Jak zwrócić produkt krok po kroku?

  1. Napisz do nas na: sklep@bigme.pl i poinformuj o chęci zwrotu.
  2. Pobierz i wypełnij: (dostępny TUTAJ)
  3. Dołącz formularz do paczki ze zwracanym produktem.
  4. Spakuj i dobrze zabezpiecz przesyłkę.
  5. Odeślij paczkę na adres:

BIGME
ul. Ciołkowskiego 165A
15-516 Białystok

Masz na to maksymalnie 14 dni od momentu zgłoszenia zwrotu.

Po otrzymaniu i sprawdzeniu towaru zwrócimy Ci pieniądze tak szybko, jak to możliwe.

Szczegółowe informacje znajdziesz także w Regulaminie sklepu.

Reklamacje

Jeśli Twój produkt uległ awarii lub ma wadę – złóż reklamację.

Jak złożyć reklamację krok po kroku?

  1. Wypełnij formularz reklamacyjny (dostępny TUTAJ).
    Wpisz: imię i nazwisko, adres e-mail / adres do korespondencji, nr telefonu, model produktu, opis wady, datę zakupu i datę wystąpienia usterki.
  2. Dołącz dokumenty – kopię dowodu zakupu i wszystkie akcesoria produktu.
  3. Wyślij paczkę na adres:

 BIGME

Ciołkowskiego 165A
15-615 Białystok

Uwaga! Przed wysyłką prosimy o kontakt:
tel.: +48 530 044 444
e-mail: sklep@bigme.pl

Masz pytania?

Nasi doradcy chętnie odpowiedzą na wszystkie.

+48 530 044 444

sklep@bigme.pl

pon. – pt.: 8:00 – 16:00
sob. – nd.: nieczynne